Shop Mobile More Submit  Join Login
8mm: glorious no1 by hchan 8mm: glorious no1 by hchan
all alone in the traffic
all sense of the game is long gone
mouth twisted up, lips like coal
tired of spinning
you'll get anything you want

we don't have to be lovers
we don't have to be friends for no one
black souls in the desert
heads spinning
you'll get anything you want

i'm back down to the glorious #1
my prints all over the smoking gun
back down to the glorious #1
all lines to the living are now undone
back down to the glorious #1

her fingers felt like a fire
her skin's shifting
the words are so clear
left a burning desire
one flash will get you anything you want

i'm back down to the glorious #1
my prints all over the smoking gun
back down to the glorious #1
all lines to the living are now undone
back down to the glorious #1

remy zero - glorious number 1 [link]


moia/aujir/art[c]me
Add a Comment:
 
:iconmenno2:
Menno2 Featured By Owner Jan 24, 2013  Hobbyist Digital Artist
he's groping her and he has a boner. PUT THE MATURE FILTER ON XD

also, fantastic art. lovely composition and just a really cool idea.
Reply
:iconxxmissmidnightxx:
XxMissMidnightxX Featured By Owner May 28, 2010  Hobbyist Traditional Artist
I love 8mm and this picture.
Reply
:iconhchan:
hchan Featured By Owner May 30, 2010  Hobbyist General Artist
thanksss :< i don't draw 8mm stuff enough...
Reply
:iconxxmissmidnightxx:
XxMissMidnightxX Featured By Owner Jun 5, 2010  Hobbyist Traditional Artist
You should, though. 8mm is wonderous :DDD
Reply
:iconletskickitt:
letskickitt Featured By Owner Feb 21, 2010
gawsh, i love this picture.
i dont quite know exactly what makes me adore it so much, but i definitely do.

:]
Reply
:iconripfangdragon:
RipfangDragon Featured By Owner Jan 12, 2010  Professional General Artist
holy shit, gorgeous
Reply
:iconhchan:
hchan Featured By Owner Jan 13, 2010  Hobbyist General Artist
LOL thank you?! I always have to lol a bit when
people say this sort of thing about this pic, since
it made me sort of physically ill at times as I
was working on it... [guess i forgot to mention
that in the desc on DA]
Reply
:iconripfangdragon:
RipfangDragon Featured By Owner Jan 13, 2010  Professional General Artist
XD Well, I can't necessarily say I blame you. I disagree with suicide quite a bit, but the art and emotion are eye poppingly gorgeous.
Reply
:iconhchan:
hchan Featured By Owner Jan 13, 2010  Hobbyist General Artist
Lol yeah, I was surprised it made me so sick. I can
draw killing and pretty nasty gore just fine, but I
guess suicide is crossing the line somehow lmao.
Reply
:iconcwoz:
Cwoz Featured By Owner Dec 13, 2009   Traditional Artist
amazing :heart:
Reply
:iconhchan:
hchan Featured By Owner Dec 14, 2009  Hobbyist General Artist
thank you =D even tho this is so messy,
I still love it xD
Reply
:iconrainbowcriminal:
RainbowCriminal Featured By Owner Oct 14, 2009
So grimly beautiful omg!
Reply
:iconladyobsidian:
ladyobsidian Featured By Owner Sep 23, 2008
This is breathtaking
Reply
:iconblackmooncapricorn:
BlackmoonCapricorn Featured By Owner Aug 2, 2008   Writer
i love the texture (:
Reply
:iconhchan:
hchan Featured By Owner Aug 11, 2008  Hobbyist General Artist
thanks 8D I can't for the life of me remember what textures I used...prolly some rusty/moldy metal or something XD
Reply
:iconclassicelfryoko:
classicelfryoko Featured By Owner Feb 24, 2008
I lOVED the poem that went along with it. surprizing, and rich. love it
Reply
:iconhchan:
hchan Featured By Owner Feb 25, 2008  Hobbyist General Artist
it's a song by remy zero =]~ Check it out, linked in teh desc :9
Reply
:iconkorndoll:
korndoll Featured By Owner Feb 11, 2008
I think this is amazing. Great job as always! ;]
Reply
:iconleakymuffin:
leakymuffin Featured By Owner Feb 8, 2008  Hobbyist General Artist
I love this. :D I love how the guy had the sketches along him, like he wasn't totally real, and the girl is all cool-looking. Because that's how much I'm awake right now.
Reply
:iconhchan:
hchan Featured By Owner Feb 9, 2008  Hobbyist General Artist
dood i wanna respond to like all my comments right now right

but i'm so fucking hyper

and my brain is totally hopping from one thing to the nextLAFDS

ffhsajfka
FHSDJ


like that

dfjkfjsd..

that's what i wanna type @ people.
Reply
:iconleakymuffin:
leakymuffin Featured By Owner Feb 9, 2008  Hobbyist General Artist
I KNO RITE

dslkjg

^that's the comment I've recieved all the time from one of my friends. The sad thing is, I'm drunk enough to TOTALLY UNDERSTAND. "lkdsnglsdkjslk" away!
Reply
:iconhchan:
hchan Featured By Owner Feb 9, 2008  Hobbyist General Artist
Lmao XD

damn i musta been out of it last night. wtf lol
Reply
:iconleakymuffin:
leakymuffin Featured By Owner Feb 9, 2008  Hobbyist General Artist
:XD: It happens! >.>
Reply
:iconghostprocession:
ghostprocession Featured By Owner Feb 6, 2008
OMGGG. How I've missed your art. *_______* Ugh. Even if you only post every six months, I'm still happy to see new arts every once in a while. :)
Reply
:iconhchan:
hchan Featured By Owner Feb 9, 2008  Hobbyist General Artist
i draw like once a day.

...in my head.

stuff gets on paper every few months tho. like you said. luls
Reply
:iconnechama7:
nechama7 Featured By Owner Feb 6, 2008
That's incredibly beautiful. I love the pose! He has wings coming out of his back doesn't he? Intense, but lovely. :hug:
Reply
:iconcloudia:
Cloudia Featured By Owner Feb 6, 2008
:wave:
=O nice XD
:clap: :clap: :clap: :clap:
Reply
:iconkuitsuku:
Kuitsuku Featured By Owner Feb 5, 2008
The girl drew me into this picture so much, I love her pose and the way he has his hands on her, plus the negative space between them. Gorgeous concept, beautiful picture~ <3
Reply
:iconkeychain:
Keychain Featured By Owner Feb 5, 2008
Wow. O:

I like how she is all colored and filled in.
And the guy is all stecthy like.
Reply
:iconjadedice:
jadedice Featured By Owner Feb 5, 2008
i love your figure forms >3<
Reply
:iconzimandgir7:
zimandgir7 Featured By Owner Feb 5, 2008
v_V
I wish I could draw like that!
Reply
:iconicebergs:
Icebergs Featured By Owner Feb 5, 2008
I really like your style! It's amazing . . . as well as the concept, the whole thing is . . . glorious :) Blew me away. I don't know what else to say . . .
Reply
:iconkryptoeyez:
Kryptoeyez Featured By Owner Feb 5, 2008
omg, did u do this?
LOVE ur style!!! :love:
Reply
:iconxcupcakesx:
xCupcakesx Featured By Owner Feb 5, 2008   Traditional Artist
lol love your icon, and very cool picture!
Reply
:iconziggityzag:
ziggityzag Featured By Owner Feb 5, 2008
aweosme! :XD:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
February 5, 2008
Image Size
1.1 MB
Resolution
712×1039
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,246
Favourites
131 (who?)
Comments
35
×